مینی گیم همستر 28 شهریور آموزش مینی گیم همستر + جواب کلید

[---]



تاریخ درج

پریـروز


تعداد بازدید

7197 بار


امتیاز

34   20


توضیحات

آموزش مینی گیم همستر  مرداد جواب مینی گیم (mini game) همستر فیلم آموزش حل پازل مینی گیم امروز همستر کامبت میتوانید کلید جدید دریافت کنید. این راهنما هر شب ساعت 23:30 در اپلیکیشن چنی منتشر میشود. در بازی همستر با حل پازل مینی گیم که از قابلیت جدید بازی همستر است و در آپدیت جدید به این بازی اضافه شده میتوانید با حل پازل بازی در زمان مشخص شده ، کلید بازی را دریافت کنید و هر روز به تعداد کلیدها (knock) های خود اضافه کنید!

مینی گیم همستر 28 شهریور ۱۴۰۳ هر شب ساعت 23:30 در اپلیکیشن چنی منتشر میشود! برای نصب اپلیکیشن و دریافت جواب مینی گیم امروز همستر بر روی یکی از این لینک ها کلیک کنید.  

دریافت از کافه بازار  

دانلود با لینک مستقیم


اهمیت مینی گیم همستر (Mini game) :

علاوه بر کارت های 5 میلیونی و کد های مورس و همچنین پاداش روزانه در آپدیت جدید بازی تلگرامی همستر قابلیت جدیدی تحت عنوان مینی گیم (Mini game) اضافه شده است که در واقع یک بازی با شمع ها (کندل) است و با جابجا کردن آن و باز کردن راه کلید میتوانید بازی را به اتمام برسانید و یک کلید تحت عنوان Knock knock دریافت کنید.شما باید مراقب باشید در زمان مشخص شده بازی را با موفقیت انجام دهید در غیر این صورت برای تلاش مجدد میبایست چند ساعت منتظر بمانید و این انتظار را بعضاً با دیدن تبلیغات در یوتیوب کاهش دهید.